dinsdag 1 januari 2013

DIY scratch ticket

Hi, hier een leuke diy om je eigen krasloten te maken. Waarschijnlijk zal je het nooit nodig hebben. Maar ik vond deze diy zo easy en super leuk om te maken dus ik dacht dat jullie die wel moesten zien. Good Luck


What you need:
- papier voor de lootjes
- zilverkleurige metallic verf
- een soort van plastic papier met een kleven de achterkant
- dreft
- lijm( voor de lootjes hun groene achterkant, niet perse nodig)

STEP 1:plak een klein vierkantje van dat kleefplastic op het gedeelde waar gekrast moet worden van lootje en zorg dat het goed vast zit.

STEP 2:meng nu de metallic verf met wat dreft, de verhouding is ongeveer 1 op 1. Maar dat hoeft niet heel precies. 

Step 3:verf nu het lootje(ALLEEN HET PLASTIC). En zorg dat alles goed bedekt is en dat je het cijfer er niet door heen kan kijken.
STEP 4:Laat de lotjes nu goed drogen

En nu maar KRASSEN!!
                                           
bron: artmind-etcetera.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Hi Anna, wat een goed idee zeg! En heel creatief. Ik ga het zeker onthouden:) Ik zag in mijn statistieken dat mensen via jouw blog bij mij terecht komen, super lief dat je de link neergezet hebt! Bedankt en een heel gelukkig nieuwjaar!:) X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, heel erg bedankt.geen dank hoor. jij ook een gelukkig nieuwjaar:).
    x

    BeantwoordenVerwijderen