donderdag 24 januari 2013

Beauty Review: nivea soft

Mijn eerste beautyreview gaat over nivea soft. Ik heb de tube want die vind ik handig in gebruik. Je gezicht voelt na aanbrengen meteen heel fris. Alleen ik vond het heel erg ruiken(wel lekker ruiken :)) maar dat trok wel weg. Ik vermeng het ook weleens met foundation en dat werkt goed.

Mijn vriendin gebruikt het bijna een jaar ongeveer. En je ziet het resultaat heel goed. Haar huid heeft totaal geen onzuiverheden meer. Ik heb even geen goede foto van haar(ik zou ook niet weten of ik hem dan wel mocht gebruiken). Maar ze heeft echt een prachtig huidje;)Dus voor de prijs van 2,99(75ml) zou het zeker wel kunnen in je boodschappenmandje. De crème is overigens € 4,99(200ml)dus die is ook niet heel duur.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten